Retur & REklamasjon

 

Ta kontakt med oss

Vi håper selvfølgelig at du blir kjempefornøyd med ditt nye kjøp! Men skulle du likevel ønske å returnere varene til oss så sender du den til:  Dollhouse AS, Skomværgata 4, 3921 Porsgrunn. Vi forholder oss alltid til angrerett loven, så varen må derfor være tilbake hos oss senest 14 dager fra du fikk den. Den må være i samme stand som da du mottok den, ubrukt med alle lappene på. Du må selv betale returporto, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte i en ny vare. Vi gir deg selvfølgelig gratis frakt om du ønsker å bytte i annen vare.

Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til post@dollhouse.no. I følge Forbrukerkjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Du vil da få et reklamasjonsskjema tilsendt som må fylles ut og sendes til oss sammen med varen. Hvis du ikke har mulighet til å skrive ut reklamasjonskjema så gi beskjed på mail slik at vi kan sende dette som brev.